ГАРАНТІЙНІ УМОВИ

На товари в нашому інтернет-магазині надається офіційна гарантія від виробника на строк від 5 до 25 років. Термін гарантії зазначено в описі кожного товару на нашому сайті.

Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації товару.

Гарантійним обслуговуванням займаються сертифіковані сервісні центри, адреси та телефони яких ви можете знайти у гарантійному талоні.

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • у покупця відсутній гарантійний талон, що підтверджує придбання товару у нашому інтернет-магазині;
  • товар має механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • комплектуючі, що належать до категорії витратних матеріалів;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання;
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Реєстрація гарантії на сокири X-series:

Модельний ряд сокир та колун Fiskars “X-series” має унікальний серійний номер (розташований на рукоятці) за допомогою якого можна перевірити товар на оригінальність, а також зареєструвати його на офіційному сайті виробника.

Реєстрація доступна за посиланням: Fiskars X-series (ID реєстрація).

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача» ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки за умови дотримання умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережено товарний вигляд, його споживчі властивості, усі пломби, ярлики, упаковка тощо;
  • зберігся гарантійний талон, який споживач отримав разом із товаром.

Якщо ви проживаєте не в Києві, ви можете надіслати товар назад за допомогою служби перевезень “Нова Пошта”. Після його отримання, у разі дотримання всіх вищевикладених умов, буде проведено заміну, або повернення коштів.

Зверніть увагу: обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.